1 Aralık 2010 Çarşamba

ABHAZYA

Toprağımda Öldüm...

Her bir karış toprağımın sevdasına, katmerlendim adım adım,
Mis kokun arındırdı gönlümü, nefes nefes.
Başımı döndürdü masal dağlarım duman duman,
Gözlerim de kaldı rengahenk, büyü büyü.
Yüreğimden doldu taştı bir güzel derya, binlerce can insan...
Yaşadığımı sanırken,
Eksik, yarım, tam.
Ben Öldüm...
Ben...
Cennetimi Gördüm.

http://picasaweb.google.com/gulbintatliagiz/CennetiGordum#

Yol arkadaşım Aylin'in tamamen turistik amaçla geldiği gezimizde bana söylediği söz çok ilginçti.'' Gülbin burası ''Avatar'ların Ülkesi'' bence...Cameron filmi çekmeden önce kesin buraya geldi ve o filmi burayı gördükten sonra çekti galiba'' :)

Gülbin Tatlıağız

1 yorum:

  1. Bu yılın mutluluklara,sağlığa,savaşsız,barışçıl bir dünyaya içinde, huzurlu ve sevdiklerinizle birlikte en güzel günler sizlerlerle olsun.

    YanıtlaSil