4 Mart 2012 Pazar

Çözdüm...Her Şey Çok Basit

Çözdüm
herşey çok basit
denize doğru
üç beş dakıka yeter derdimi anlatmaya
zaten çoğu sey değmez çok konuşmaya
denize doğru
denize doğru
düşlerimde bile kaçtım
denize doğru
aslında kaçmak değil sevgiye koşmak
sessizdiler ama çoktular
biraz deli biraz çozuktular
denize doğru
denize doğru
kolunu kaptıranlara care bulunmaz
yaşam bizden hızlı beklesen olmaz
kararımı çoktan verdim
denize doğru
denize doğru
gülmez çünkü hiç bilmez
dertleri ağır
bütün kapılar çalınır
ama bilgeler sağır
mışlar mişler ne demişler
burada bulamamışlar
denize doğru
denize doğru
giitim çunku eskıttım kentın sokaklarını
kimsenın umurunda değil
suratlar soguk
ardımda cok sey bırakmadım
kalanlarıda almadım
denize doğru
denize doğru
adını düşürenlere üzülsen değmez
sesini kaybedenlerın bir şarkısı olmaz
kararımı çoktan verdim
denize doğru
denize doğru
Bülent Ortaçgil

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder