21 Şubat 2010 Pazar

Notebook

Allie : Why didn't you write me? It wasn't over for me, i waited for you for seven years, but now it's too late.
Noah : I wrote you 365 letters. I wrote you everyday for a year.
Allie : You wrote me?
Noah : yes...It wasn't over, it still isn't over


Öyle sevdim ki bu filmi...


Belki gençlik yıllarımızın o unutulmaz ''Love Story'' si...
Öyle yalın ,öyle içten,öyle olağan...
Günümüzün unutulmuş yanı...AŞK

Karşılaşmaları,o ilk randevuyu koparmak için Noah'ın, Allie'ye yaptığı hareket,yıllar içinde ki kavgaları,sevişmeleri,gururları...
Ama her seferinde başladıkları yere dönerken gururlarını yok saymaları...AŞK

'' O kadın benim sevgilim ve o beni hatırlamasada ben burada kalıyorum...Artık burası benim evim''
Yaşlı Noah'ın çocuklarına sözü...AŞK
Fena halde bir obsession,hayatını adadığın bir tercih,olağanüstü bir emek...AŞK

Evet ...seyrederken hüzünleniyorsunuz,ağlıyorsunuz,kıskanıyorsunuz,özlüyorsunuz...

Ama hüzün Allie ve Noah için değil!

Onlar şanslıydılar ...

Tür :Romantik/Dram

Yönetmen : Nick Cassavetes

Senaryo :Jan Sardi,Jeremy Lleven, Nicholas Sparks (Kitap)

Görüntü Yönetmeni :Robert Fraisse

Müzik :Aaron Zigman

Yapım :2004 ABD 115 dk
Oyuncular :
Ryan Gosling(Noah),Rachel McAdams (Allie),James Garner ( Duke),Gena Rowlands (Allie Calhoun),James Marsden (Lon Hammond),Sam Shepard (Frank Calhoun),David Thornton ( John Hamilton),Joan Allen ( Anne Hamilton),Kevin Conolly ( Fin)

2 yorum:

  1. 3-4 yıl önce ağlayarak seyrettiğim bir film. İkinci seyredişimde aynı etkiyi bırakmadı gerçi bende. Ama yine de mutlaka seyredilmesi gerekenlerden oldugunu düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Bence de :) Mutlaka seyredilmeli...Teşekkürlerr

    YanıtlaSil