19 Mayıs 2010 Çarşamba

Biutiful


Alejandro Gonzalez Inarritu en sevdiğim yönetmenlerden biri. Babel'den sonra çekeceği filmi heyecanla bekliyordum.

63.Cannes Film festival'in de nihayet son filmi görücüye çıktı.

''Biutiful''

23 Mayıs da yapılacak ödül töreniyle sona erecek olan festival jürisinden tam not alan film Inarrittu'nun ifadesiyle;
''en umut dolu filmi''

Başrolünü Javier Bardem'in oynadığı film, göçmen işcilerin yaşamını ve onlardan biri olan Uxbal'ın yaşadığı mahalledeki yanlızlığını, hüznünü, genç oğlu için kaygısını, herşeye rağmen vazgeçmediği umudunu,illegal yollardan maddi imkan yaratma çabasını ve polisle başını derde sokmasını anlatıyor.


25 Ağustos da Fransa'da vizyona girecek olan filmin, Türkiye'deki gösterim tarihi henüz belli değil. Umarım çok gecikmez...

Gülbin Tatlıağız

3 yorum:

  1. babel'i çok beğenmiştim,şimdi biutiful da merakla bekliyorum:)
    benim ilgimi çeken diğer konu ise bardem ile penelope cruz'un birlikte olduklarını cannes da göstermeleri:))

    YanıtlaSil
  2. :))
    Amores Perros ve 21 Gram'ı da tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. süpper bir haber...şimdi sizden öğrendim...yönetmenin kendisine hayranlığımı blog ismimden de anlayabilirsiniz...21 grams...

    YanıtlaSil