1 Mart 2010 Pazartesi

AYVALIK

Yeni bir aya başladık bile!.

Şubat dediğin zaten yerden bitmeydi...Bugün bahara özlemim, daha bir dürtükleme de gönlümü.Kavuşma zamanı kısaldı diye belki...Aklım uçarı, karmakarışık.Biliyorum işin içinde ki baharın parmağı ...

Çekip gitme duygusu gelir ya! O sana gelmeden,sen ona varmak istersin bir an önce.Bekleyesin kalmamıştır.Ne desem ki! İşte öyle...

Düşsem şimdi yollarına...
O mis renklerini çeksem içime nefes diye, sabahında...














Bir yer anlatma düşüncesi yoktu bu sayfaları hazırlarken.Ama dedim ya, bahar parmağının ucunu gösterince alıp götürüyor seni sevdiğine...




Bir öneri;
Yolunuz Ayvalık'a düşsün...Düşünce de düşlerle çerçevelensin.

Ben Sızmahan'da kaldığım da huzur ve keyifle yaşıyorum bu duyguyu.

web sitesi :www.butiksizmahan.com

Sahipleri Mustafa bey, Ayşe hn ve kızları müthiş ev sahipliği yapıyorlar.Onların size evlerin de önereceği, muhteşem lezzetlerin dışın da Cunda'da ki (Alibey Adası) yerlerinde de Ayvalık'a özel lezzetleri tadabilirsiniz.(yerlerinin adı Lezzet Durağı)

1 yorum:

  1. Teşekkürler canım, güzel yorumların ve ziyaretin için, blogum tatdilat aşamasında olduğu için ekleme yapamıyorum, düzelir düzelmez listemdesiniz.Sevgiler.

    YanıtlaSil